Здравје Магазин

ПРАВИЛНА ИСХРАНА ПРОТИВ НАДУЕН СТОМАК

STOMAK-GASOVI

Надуеноста е честа,но многу непријатна појава во стомакот. Последиците можат да бидат различни,вклучувајќи задржување на течности и јаки гасови,што обично може да се реши со природни лекови и промена во начинот на живот.

 Задржувањето на течностите може да биде предизвикано од земањето на поголеми количини на сол. Многу од индустриски произведената храна содржи големо количество на сол и други извори на натриум, па затоа секогаш прочитајте ја етикетата со  прехранбени состојки. Намалете го внесувањето на натриум на следниве начини:

 -Избегнувајте преработено месо, како и (како што се сланина, шунка, колбаси и солено говедско месо), коцки за супа, екстракти од квасец, солени стапчиња и слични јадења.

poduen-stomak-4 

-Купувајте храна која има малку сол. Барајте леб, житарици, конзервиран и замрзнат зеленчук, путер и разни намази, сосови, туршии и супи кои се со ниски вредности на сол.

 

-Не го гответе зеленчукот во солена вода.

 -Не додавајте сол или други производи на основа на натриум кога готвите дома,ниту во чинијата која е пред вас.

 Надуеноста заради проблеми при варењето решете ја со примена на следниве техники:

 -Јадете помалку количински,а почесто во текот на денот.

-Секое залче добро соџвакајте го и внимавајте да не зборувате додека јадете. Силните ензими во устата му помагаат на варењето.

-Избегнувајте ги газираните пијалоци.

– Немојте да пиете за време на оброците. Течноста ги разредува желудочните киселини и ензимите за варење, а со тоа се забавува  минувањето на храната низ желудникот. Овошјето кое тогаш ќе го изедете ќе ферментира и ќе  создаде гасови .

-Избегнувајте ги јадењата со многу скроб како што се тестенините и компирот,во истиот оброк во кој јадете белковини или овошје.

-Избегнувајте поголеми количества на мешункаста храна,месо и свеж зеленчук и овошје,бидејќи можат да го зголемат количеството на гасови во цревата.

-Намалете го количеството на влакна кои ги земате,посебно оние кои не се раствораат како што се пченичните трици.

-Со секој оброк земајте по малку папаин,препарат од ензими од папаја,кој можете да го набавите во продавниците за здрава храна.

-Еден ден јадете само рендани јаболка или пире од јаболки и пијте само минерална вода или чај од нане. Следниот ден додајте малку супа од зеленчук или зеленчук подготвен на пареа за ручек и вечера,а во текот на следните два дена ориз и јогурт. Потоа продолжете со нормална здрава исхрана.

Сподели: