Новиот штрајк на вработените во солунското пристаниште креира нови проблеми за грчките трговци и извозници. Поради штрајкот на вработените кои се бунтуваат против приватизацијата на солунското пристаниште, а кој почна во четвртокот минатата недела, голем број производи и стоки чекаат за истовар и за товарење.
Според информациите, на солунското пристаниште има 14 бродови и околу 60 камиони, голем дел од нив македонски, кои чекаат да се стави крај на штрајкот за да се товарат стоките на бродовите.
Весникот „Катимерини“ пренесува дека околу 2.700 контејнери се заглавени и чекаат да бидат истоварени, додека повеќе од 3.300 контејнери чекаат за бидат натоварени и пренесени за извоз. Направен е проблем со увозот на никел, поради што пристаништето се соочува со штета од 300.000 евра.
Поради штрајкот, има доцнење и за Трансјадранскиот гасовод, бидејќи околу 70.000 тони цевки се заглавени на бродовите. Проблематична е и ситуацијата за индустријата за цемент во Грција. Иако има договор да се испорачаат 100.000 тони полуготов цимент во Африка, поради штрајкот се испратени само 10.000 тони, а другите ќе мора да се испратат преку Турција.
Целата ситуација се проценува дека прави проблем и големи загуби и за пристаништето. Од раководството на пристаништето коментираат дека не може да дозволат да продолжи штрајкот на вработените и тоа одново да го доведе пристаништето во минус. Според процените на пристаништето, во првиот квартал имало пораст од 8,5 отсто на прометот на контејнери, меѓутоа поради 10-дневните протести во мај прометот е oпаднат за 1,6 отсто, поради што не може да се дозволи дополнително влошување на работите.
Претседателите на осум трговски и индустриски комори и конфедерации од Северна Грција испратија заедничко писмо до претседателот на пристаништето со барање штрајкот да се прогласи за нелегален за да се нормализираат работите и да се стави крај на „заложничката“ состојба во која се наоѓаат извозниците и увозниците во Солун и во Северна Грција.
За денеска се закажани состаноци на штрајкувачите и на раководството на пристаништето, кои треба да одлучат за следните чекори и на едната и на другата страна.
Штрајкот на солунското пристаниште, нова рана за бизнисот во Северна Грција