Организаторите на Weekend Media Festival, најголемата регионална конференција, денес во новоотворениот хотел Зонар Загреб ги претставија темите и најистакнатите имиња на Weekend.16, како и една голема новина – проширување на полето на управување со човечки ресурси преку новиот фестивал HR.WEEKEND. Фестивалоткој ќе гисобере и поврзе најголемите имиња од светот на медиумите, комуникациите и бизнисот ќе се одржи од 21 до 24 септември во веќе добро познатите простории на старата тутунска фабрика во Ровињ.
„Weekend.16 носи неколку возбуливи новости. Веќе можеме да најавиме реномирани експерти како Кишор Махбубани, дипломат од Сингапур и поранешен претседател на Советот за безбедност на ОН, Тања Голешиќ, успешна Хрватка која го освои светот на луксузната мода и Борис Јокиќ, кој ќе поттикне дискусија за феноменот TikTok и неговото влијание врз младата генерација. Аљоша Багола ќе зборува на тема среќа, а посебно внимание ќе се посвети на состојбата на претприемништвото и неговата иднина. Новост е тоа дека Weekend.16 за прв пат има специјален советник во организацијата на фестивалот – AI технологија. Се разбира, нашата програма ќе се врти околу сеприсутната тема на вештачката интелигенција, но и на најновите практики и предвидувања на полето на дигиталната револуција. Најголемата новина е секако HR.Weekend, кој е посветен на најновите достигнувања и трендови во областа на управувањето со човечки ресурси“, изјави Томо Рицов, директор на Weekend Media Festival и агенцијата Pepermint.
Во рамките на Weekend.16 ќе се одржи и првиот HR.Weekend кој е наменет за сите професионалци за управување со човечки ресурси, менаџери за човечки ресурси, работодавци и претставници на компаниите, како и за сите заинтересирани за развој и примена на иновативни стратегии во управувањето со човечки ресурси, и носи импресивни имиња во Ровињ. Учесниците ќе имаат можност да го слушнат д-р Николаос Димитријадис, директор и ко-основач на водечката компанија во областа на невронауката, Trizma Neuro, која ги поврзува невронауката и однесувањето со областа на маркетингот, комуникациите, лидерството и образованието. Друго големо име со богато искуство е дефинитивно Мунавар Ахмед, предавачка по Лидерство, Етика и Професионална пракса на Факултетот за визуелни уметности и визитинг предавач на Стенфорд, која учи искусни тимови како да постигнат успешни резултати, но и притоа да покажат човечност.
„Од првиот Weekend Media Festival до денес, сите индустрии се променија, но во HR индустријата се гледа најголемиот напредок. HR денес повеќе не е „кадровско“ туку еден од најважните столбови на една компанија. Така и настана идејата за HR.Weekend, фестивал кој е повеќе од конференција, со бројни панели и предавања на кои ќе земат учество сите најважни актери од оваа индустрија, но и ќе го пружи тоа важно „викенд“ искуство – дружење, вмрежување и добра забава. Дополнително, сите посетители на HR.Weekend ќе можат да учествуваат во програмата на Weekend Media Festival и обратно, со што ќе се интегрира HR, што беше нашата цел од првиот ден“, изјави Даниел Акерман, директор на HR.Weekend и ко-основач на Degordian.
Weekend.16 е одлична можност да се увидат меѓународните перспективи, а увид во позицијата на Азија на светската геополитичка сцена ќе даде Кишор Махбубани, професор на Националниот универзитет во Сингапур, угледен сингапурски дипломат, интелектуалец и автор на неколку книги кои се занимаваат со глобалната политика и меѓународните односи и поранешен претседател на Советот за безбедност на ОН.
Од светот на модната индустрија доаѓа едно глобално име со хрватски корени, Тања Голешиќ, поранешна претседателка на Одборот на Џими Чу, која се здоби со импресивно лидерско искуство и ја рафинира својата богата биографија со спојување на деловни успеси на водечки позиции на некои од најуспешните модни куќи и компании денес.
Одговорите на актуелното прашање дали образованието, растењето и младоста можат да ја преживеат вештачката интелигенција и TikTok ќе ги открие Борис Јокиќ, кој магистрирал и докторирал во областа на образовните науки на Универзитетот во Кембриџ, а од 2002 година работи во Центарот за истражување и развој на образованието при Институтот за социјални истражувања во Загреб.
„Adris е горд генерален спонзор и домаќин на Weekend Media Festival уште од неговото прво издание. Денес, кога го најавуваме 16-тото издание, треба да се напомене дека се ретки настаните кои опстојуваат толку долго, а сепак остануваат исто толку актуелни како и првиот пат. Се чини дека издржливоста и долговечноста на WMF се должат токму на неговиот уникатен концепт од кој не е отстапено, а од таа победничка формула не смееме да ја изоставиме уникатната локација на старата фабрика и систематските напори што Adris и Maistra ги преземаат во позиционирањето на Ровињ како препознатлива и посакувана туристичка дестинација. Свесни сме дека фестивалите како Weekend Media Festival се важен елемент за промоција на туристичка дестинација, особено пред и после сезоната“, вели Кристина Миљавац од корпоративните комуникации на Adris Group.
Меѓу останатите интересни настани на Weekend.16, ќе бидат прогласени победниците на Food Tech старт-ап натпреварот организиран од Maistra, Infobip, Pepermint и Kaufland, конципиран со цел да се најдат нови и креативни идеи и да се поддржат растечките надежи за прехранбената, угостителската и малопродажната индустрија. Натпреварот се одржа на Weekend Food Festival-от. Сите заинтересирани старт-ап компании сѐ уште можат да се пријават овде.